keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Swagger jagger :))))

Moipss! Tänään oli kauhee päivä (keskiviikot on aina kauheita -___-) ku tnään ei ollu mitään "helppoo" ainetta o.O Koulun jälkeen mä si pääsin taas kamun kyytis kotio :)) kotona mä si söin ja kävin pihal - mä näin kolme joutsenta!! : DD kohta mä meen kattoon salkkareita :)) ainii... mä meen ens viikon lauantaina treelle <3 ku mul on sillon synttärit :)) mä haluaisin kaikkee, esim. sellaset pinkit niket, jokku farkut, kollarit, tuubitoppeja yms. :)) mä odotan tota NIIIIN innolla! : DDD mut meen ny, Helllo! :)) PS. Lukeeks kukaan tätä mun blogia?! o.O kommentoikaa jatkanksmä tätä :))) PPS. tekisinksmä postauksen mun unelmista(et mitä mä haluaisin) vai et mistä mä tykkään vai et mitä kaikkee mul on vai en mistää??!! o.O kommentoikaaa!! : DDDD

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti