maanantai 9. huhtikuuta 2012

30 truths ::::)

Eli mäki aattelin nytte tehä tällasen ::::::DD elikkäss:

1. oon syntyny vuonna -98 eli oon 14 v.
2. oon n. 170 cm ::)
3. mun yleisin lause on "ööö tota..."
4. mä omistan kissan
5. mä RAKASTAN twilightiä ♥♥
6. lemppari TV-ohjelma on salkkarit ::D
7. lempivärini on pinkki, turkoosi ja tummanruskee
8. mulla ei oo periaattees bestistä mut on mul yks tosi hyvä kaveri ::))
9. me mennään tänä kesänä treelle
10. lempi kouluaineet on kässä ja köksä
11. mä haluun uuden puhelimen!!
12. mä RAKASTAN myös shoppailua ::)
13. mun hiukset on oikeelta väriltä jokku vaaleenruskeet ja ne tummuu koko ajan D':
14. tänä kesänä mä aion leikata otsatukan :::D
15. mä haluisin isona jonku vaatekaupan esim. H&M:n myyjäks tai sit mä haluisin mennä esim. johki eläintarhaan hoitaan kissaeläimiä ku ne on niiin söpöjä :::D
16. mä en oo millekkään allerginen
17. käyn aina ku tuun koneelle niin facebookis ::)
18. kesä on paras vuodenaika ::D
19. mä asun omakotitalos
20. mul on ollu silmälasit jo ykkösluokalla :::DD
21. mä VIHAAN hämähäkkejä, matoja, ukkosta ja talvee joskus
22. mä haluisin kulmakorun tai madonna-lävistyksen ::)
23. mä haluisin blondimmat hiukset mitä mul ny on
24. mä haluisin päästä vie joskus Lontooseen tai New Yorkiin
25. mä en tykkää kahvista, teestä, papriksta, suolakurkuista, juustosta, piimästä enkä sipulista :::D
26. haluisin et kesäloma alkais jo ::D
27. mun musiikkimaku on tosi laaja ::)
28. pestohyrrät on tosi hyviä, mä syön niit just nytte ::D
29. mä haluisin et ees joku liittyis mun lukijaks :::)
30. toivottavasti ees joku jakso kattoo nää ::::DD 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti