sunnuntai 13. toukokuuta 2012

lukijoita kiitoos :::D

Elikkä otsikostakin näkee, et haluisin lukijoita.  Kommatkaa ees, et mitä haluisitte tänne lisää ::D mutjoooo....
Tänään oon ollu melki koko päivän pihalla ottaas aurinkoo ja siivoos leikkimökkii :::::D si oon myös kuvaillu ja nytte laitan niit kuvii tänne myös ::)
Huomenna olis terveystiedon koe ja ruottin koe mulla, ku olin sillo joskus kipeenä, mut EI JAKSA lukee -___-
Tulipa lyhyt postaus o.O noo.. joku toinen kerta sitte pitempi (:
Ja ainii: 27. tätä kuuta mä meen kaverin kans SÄRKKÄÄNNN!!! <3<3<3<3<3 taino kyl sinne mun sisko, sen kaveri ja äiti tulee, mut siis silleen saadaan olla sie särkäs kaksin jnejnejne.!!! mä NIIIIIIIIn ootan sitä päivää <3 (:: mut nytte niit kuvii ::D


mä sain tän muun tyynynliinan valmiiks ::D

kisu ei tykänny ottaa yhteiskuvia :D

tiedän, olen ruma..

sori toi tyhmä valastus, otin kuvan illalla :::D

perhonen...
jännä taivas..

toiki oli aiks jännä..

outo pilvi ::::D

sininen taivas

aurinko paisto!!



voikukkkkkka

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti