sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Tänään kävin syömäs heses juustoaterian. Si ku olin syöny sen hampparin, niin mulle tuli sellanen oksettava olo - varmaan johtu siitä, ku sie oli ihan sika kuuma!! Sitte oon vaan ollu koneella, yrittäen saada blogiini lukijoita ja tehny läksyjä :::D
Huomenna taas johki kouluun -_____- noo, onneks on enää yks "kunnon" kouluviikko ja sitte vimppa viikko onki jtn pesisotteluita ym ja sitten PÄÄTÖSPÄIVÄ!! Ja ens viikon sunnuntaina olis tarkotus mennä sinne särkkään! <3 :D ja sieltä TULEE sitte kuvia ihan sikana!! xDDD että oottakaas vaan sinne! mutjoo... meen nytte pelaan tiditidititiii... ANGRY BIRSIÄÄ!!! oon nIIIIIIIn koukus tohon peliin :D lopuks vie parit kuvat luonnon "eläimistä" :::D


tollanen oli mun huonees! (oikeesti se on sellanen 1mm pitkä)






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti