maanantai 17. joulukuuta 2012

toivepostaus: hiusten hoito

Eli nytte aattelin tehä tän postauksen, mis kerron vähä et miten hoidan hiuksiani yms, ku joku oli tätä joskus kauan sitte pyytäny :)
Täs heti ekaks sanon, et en kyl hoida hiuksiani mitenkään ihmeellisesti. Pesen hiukset kolme kertaa viikossa System 4 Climbazole -nimisellä shampoolla tai Four Reasons:n Hopeashampoolla kaks kertaa ja sen jälkeen laitan sellasta "hoitoainetta" joka tuli jonku hiusvärin mukana.
Sit ku oon tullu suihkusta, kuivaan hiukset pyyhkeellä ja joskus laitan myös Herbinan Kosteuttavaa Hoitosuihketta tai Four Reasons:n Hopeasuihketta. Sit ku ne on kuivunu tarpeeks, harjaan ne.

Aina ku mä suoristan tai teen jtn muuta suoristajalla, niin en käytä lämpösuojaa ::D mut aion kyllä varmaan ostaa sellasen. Kampauksiin ym laitan Schwarzkopfhin Silhouette-merkkistä hiuslakkaa, joka on TOSI hyvää.
En käytä myöskään mitään hiusöljyjä yms.
Torstaina kävin muuten parturis värjäyttääs mun hirveen juurikasvun. Samalla otettiin huonot pois latvoista ja vähä myös ohennettiin hiuksia.
Sit vähä kuvia niistä shampoista yms :::DD


täs on nää shampoot mitä mä käytän (en löytäny sitä hoitoainetta)
ja täs nää hoitoaineet
täs on tää lakka, oon ostanu tän Tuurista.

 Ja nois kahes vimpas yritin kuvata, kuinka pitkät hiukset mulla on ::D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti