sunnuntai 20. tammikuuta 2013

You could be the greatest, You could be the best

Vatsatauti, musiikki, ruoka, juoma, lepo, datailu, chillailu, läksyt. Näistä on koostunu mun viimeset neljä päivää. Eli ei mitään erikoista.
En siis ollu torstaina enkä perjantaina koulus, ku mulla oli joku vatsataudin tapane..
Perjantaina saatiin myös ne H&M:n tilaukset. Mun v.punanen ylisöpö bleiseri piti palauttaa takasi, ku se oli niin iso :(
Mut kyl mä sieltä tuubitopin ja iiiiiiihanan hameen sain <3


Tänään kävin just äskön pihalla kisun kaa kuvailees, ja voisin laittaa joitain kuvia tännekki :)
Mut ei mulla varmaan muuta!

PS. Sit ku tää blogi täyttää 1-vuoden, niin aattelin tehä jonku spesiaalipostauksen! :) Eli ehdottakaa, mitä haluisitte, epäilen et jokku pyytää videopostausta, mut siit en oo vie ihan varma :)

täs näkyy nytte ees jotenki ne tilaukset. Eli:
Roosan värinen tuubitoppi: 4,95€
Musta takaa pitkä edestä lyhyt iiiiihana hame: 14,95€

4 kommenttia :

  1. senkö takii et viitti tehdä videoo ennen kesää, ettei sulle koulus kettuiltais? ;o ei kannata välittää semmosista huuteluista, koska ei niillä oo mitään merkitystä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no periaattees.. :/
      ja mä vie mietin jos te ees haluatte videoo :)

      Poista
  2. Mistä tilasit ton hameen? (: joo oon tyhmä xd

    VastaaPoista