keskiviikko 13. helmikuuta 2013

tamdidamdiduuu!

Kylläpä pari viikkoo meneeki nopeesti! Oon nimittäin viimeks kirjottanu tammikuun lopus.
Mut ei siitä sen enempää, aattelin kirjotella vähä kuulumisia! :)
Lauantaina (2.helmikuuta) meillä oli koulupäivä 9-13.. Seiskojen vanhemmat tuli sinne kouluun kattoon valinnaisaineluokkia yms. boooooriingg.... -.-

Sit ku päästiin koulusta, tulin vähäks aikaa kotio, ja sitte mentiin kylälle Tiian kans.
Viime viikolla ei tapahtunu mitään ihmeellistä. Olin vaan koulus ja perjantaina olin taas Tiian kans kylällä. Ja ainii! Kävin myös parturis - juurikasvu taas piilossa ::D
Oon muutes jääny koukkuun yhteen niiiiin ihanaan sarjaan - nimittäin The Walking Deadiin! Mä oon kattonu YouTubesta melki kaikki haastattelut, yms videot siit sarjasta ja TÄÄLTÄ oon kattonu ne kaikki jaksot mitä tuolta löytyy. Siin on tosi hyviä näyttelijöitä ja mun lempparinäyttelijä on ehdottomasti Norman Reedus, joka näyttelee siin sarjas Daryl Dixonia <3 KANNATTAA KATTOO! :)
Tänään olis sitte 8.luokkien iltamat koulussa illalla. Eli sinne tulee kaikkien 8.luokkalaisten vanhempia ja sit sie on esim. pieniä näytöksiä, buffet ja lopuks tanssia. Ja me ollaan köksällä tehty sinne buffettiin kaikki ne ruuat ja maa- ja mettiksellä ollaan kasvatettu sinne hienoja kukkasia :) Saatte sitte kuvaa mun asusta!
Mut ei mulla varmaan muuta, kerranki tuli aika pitkä teksti ::D

Tällä kertaa ei tuu kuvia, sry <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti