tiistai 1. joulukuuta 2015

MITÄ TOIVON JOULULAHJAKSI?

Moikka!
Ihanaa joulukuun ensimmäistä päivää! Nyt, kun jouluun on enää muutama hassu viikko, on aika kertoa, mitä toivoo joululahjaksi. 

joululahjat

1. Tällänen kamerajalka olisi aikas näppärä esim. asukuvien ottamiseen peilin kautta otettujen sijaan..

2. Nyt kun olen innostunut kunnolla tosta valokuvaamisesta, tämä kyseinen objektiivi olisi kyllä enemmän kuin tervetullut mun luo! 

3. Mä rakastan animaatioelokuvia! Nuo kolme voisi kyllä täydentää kivasti mun ennestään jo täyttä olevaa dvd-hyllyä :D

4. Olen aina halunnut sellaiset kunnon kuulokkeet, koska mun korvissa ei ole tähän asti pysynyt yhdetkään perus nappikuulokkeet. Näitä Beats-kuulokkeitahan näkee jo melkein jokaisella, mutta onhan ne kivannäköiset ja varmasti hyvät!

5. Mä olen käyttänyt nyt tämän vuoden mun iskän pari numeroa liian isoja reino-tossuja, joten olisi kiva vihdoin saada omat sellaiset, ja tietysti vaaleanpunaisina.

6. En omista itse asiassa yhtäkään kunnollista luomiväripalettia tällä hetkellä, joten tuo olisi todella kiva ja siinä olisi juuri ne perussävyt, mistä tykkään!

7. Tälläinen jouluinen pussilakanasetti olisi vain niin söpö

8. Ja tietenkin suklaata, koska miksipä ei?

Mitä sinä toivot joululahjaksi?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti