lauantai 2. huhtikuuta 2016

WHAT I'M LISTENING ATM? ♪

Moikka!
Nyt on taas korkea aika päivittää tännekin mun tänhetkinen soittolistani! Edellisen soittolistan voit halutessasi kuunnella tästä. Tykkään kuunnella paljon musiikkia (kukapa ei...) ja mun listoilta löytyy yleensä kunnon meneviä popituskappaleita, joita sitten huudatan täysiä ja laulan itse mukana aina, kun kukaan muu ei ole kotona, enhän ole ainoa? :D Tsekkaa & kuuntele, jos vaikka sattumalta löydät omalle listallesi täydennystä!



Mitä kappaleita sun listalta löytyy tällä hetkellä?

2 kommenttia :

  1. Miten sait musiikkilistan blogiisi? Itse olen yrittänyt vaikka mistä palvelusta mutta ihan turhaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen siis ihan upottanu nämä kappaleet tähän postaukseen! Spotifyssa aina niiden kappaleiden kestoajan vieressä on ne 3 pistettä ja sieltä vaan Kopioi upotettava koodi :)

      Poista