sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

MY NEW MATE

DSC_0036 2
DSC_0040 2

Eilen se viimein saapui. Nimittäin mun uusi puhelin! Tilailin viime viikolla Verkkokauppa.comista uuden, koska edellinen koetteli mun hermoja moneen otteeseen. Olin lukenut monien puhelimien arvosteluja ja kokemuksia keskustelupalstoilta ja muutamia kriteereitäkin löytyi: valkoinen, hyvä etu- ja takakamera sekä paljon tilaa. Ja tässä nämä kaikki kriteerit täyttyi! Puhelin saapui hienossa ja siistissä mustassa laatikossa, jonka sisällä oli laturit yms laitettu pienempiin laatikoihin. Mukana tuli perustarvikkeiden lisäksi läpinäkyvät kuoret, jotka oli plussaa!

DSC_0032 22
DSC_0004 2

Kyseessä on siis Huawei Mate 8 värissä Moonlight Silver. Muutamilta, mukaan lukien siskoltani, kyselin hieman mielipiteitä tästä ja kaikki sanoivat olevansa tyytyväisiä. Ensin kyllä epäilin tämän tilaamista suuren kokonsa takia, kuten varmasti huomaatte ylläolevasta kuvasta, mutta kyllä siihen kokoon kuitenkin tottuu. Näytön koko tässä on 6 tuumaa ja tilaa mahtavat 32 gigaa! Etukamerassa on 8 megapikseliä ja takakamerassa 16. Puhelimen akussakaan ei ole valittamista (4000 mAh). Parin käyttöpäivän jälkeen olen erittäin tyytyväinen ostokseen. Sain käyttööni myös vihdoin ja viimein Snapchatin (taijjaaaa) filtterit, joihin olen aivan koukussa! :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti