sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

5+1 TÄMÄN HETKEN SUOSIKKIA

Moikka!
Mietin, että alkaisin tekemään silloin tällöin tälläisiä tämän hetken suosikit -postauksia. Esittelisin siis teille mun sen hetkisiä suosikkeja, joita oon käyttänyt viime kuukausina ja joista oon tykännyt erityisen paljon. Viisi näistä on kauneuteen liittyviä, kosmetiikkaa, ihonhoitoa ja sen sellaista ja niiden lisäksi valitsen mukaan yhden ei-kauneuteen liittyvän asian, joka tällä kertaa on tv-sarja.

DSC_0084 1
Calvin Klein -hajuvesi
Tästä tuoksusta on tullut mun everyday-tuoksu. Menenpä mä kouluun, töihin tai jonnekin muualle, valitsen aina kyseisen hajuveden. Tuoksua en sen kummemmin osaa kuvailla, mutta itse tykkään todella paljon. Ei liian voimakas, joten sopii mun mielestä sekä arkeen että juhlaan!

DSC_0096 1 (2)
Carmex-huulirasva
Ehdoton luotto huulirasva! Varsinkin nyt näin talvella, tämä on pelastanut mun kuivat ja rohtuneet huulet. Kosteuttaa ne super hyvin ja pitää ne myös kauan kosteutettuina, esimerkiksi kun laitan tätä aina iltaisin paksun kerroksen, on sitä usein vielä aamullakin huulissa. Tässä huulirasvassa on mentholia, joten tämä "kylmettää" aluksi huulia, mutta siihenkin kyllä tottuu.

DSC_0135 1
Nivea mustapäälaput
Näitä oon käyttänyt jo jonkin aikaa enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Tollanen lappu kiinnitetään siis märälle alueelle (nenä, leuka, otsa), odotetaan 10-15 min ja revitään irti. Poistaa suht hyvin mustapäät, mutta kannattaa käyttää näitä säännöllisesti, jos haluaa mustapäitten myös pysyvän poissa!

DSC_0110 1
Lumene kosteuttava kasvorasva
Tämän ansiosta (ainakin osittain) mun ihoni on pitkästä aikaa suhteellisen hyvässä kunnossa. Tätä kun käyttää aamuin illoin puhtaalle iholle, epäpuhtaudet on ainakin mun ihosta vähentynyt huomattavasti. Oon kyllä vettäkin ruvennut juomaan enemmän, niin varmasti sekin on auttanut asiaa. Tämä myöskin kosteuttaa, mikä on mun iholle hyvä juttu.

DSC_0111 1
Lumene kosteuttava puhdistusvoide
Tästä oon tykännyt hirmuisesti! Poistaa hyvin kasvomeikin ja jättää ihon ihanan pehmeäksi. Oon tätä ennen kokeillut meikinpoistoon monia erilaisia rasvoja ja vaahtoja, mutta tämä on sopinut mun iholle tähän mennessä parhaiten. Ei kuivata läheskään niin pahasti, kuin edelliset kokeilut, ainoastaan nenäalue kuivuu hieman, mutta siihenkin auttaa, kun käyttää heti perään kasvorasvaa.

DSC_0197 1
+1 Vampyyripäiväkirjat
Jostakin syystä pidin taukoa kyseisestä sarjasta reilu puoli vuotta, mutta nyt kun se on valitettavasti loppunut, halusin aloittaa koko sarjan alusta ekasta kaudesta lähtien. Ja ai että mä rakastan tätä sarjaa ♥ Vaikka verta ja päitä välillä lenteleekin, mukaan mahtuu myös romanttisia, hauskoja sekä surullisia kohtauksia, joissa ei vaan voi olla itkemättä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti