maanantai 11. joulukuuta 2017

MITÄ TOIVON JOULULAHJAKSI?

joulu3

1. Tommy Hilfigerin / Gantin college. Olen viime aikoina rakastunut Tommy Hilfigeriin, ja varsinkin tuohon collegepaitaan, aivan täydellinen! Harmi vaan, että se tuntuu olevan jokapaikasta loppu.. Myös tuo Gantin on todella kivan näköinen!

2. Ihonhoitotuotteita. Näitä on aina kiva saada lahjaksi, koska ne on hyödyllisiä ja tarpeellisia. Ja itse ainakin tykkään The Body Shopin tuotteista niiden taivaallisen tuoksun takia!

3. DVD:itä. Vaikka nykyään onkin Netflix, tykkään silti, että jotkut lempparielokuvat on itsellä myös konkreettisesti. Tuossa ainakin muutama, jotka voisi täydentää mun elokuvahyllyä :)

4. Meikkejä / Siveltimiä. Siskolleni olen jo hieman vihjaillutkin näistä. Omistan vain yhden luomivärisiveltimen, joten niitä kiitos lisää! Lisäksi olen himoinnut jo kauan punaista huulituotetta, joka myös oikeasti on punainen. Olen myös alkanut tykkäämään highlightereista, niin uusi sellainen ei olisi ollenkaan pahitteeksi!

5. Tommy Hilfigerin lompakko. Ja lisää Hilfigeriä! Mun nykyinen lompakko on jo hieman kärsinyt ja vanha, niin haluaisin uuden samankokoisen mustana. Lisäksi olen jo todella kauan halunnut pienempää lompakkoa, joka ei veisi pienemmissä laukuissa koko tilaa. Ja nämä Hilfigerit on super kivan näköiset!

6. Iittalan Kastehelmi kynttilälyhtyjä. Näitä omistankin jo 2 vaaleanpunaista, mutta niiden lisäksi haluaisin 2 kirkasta.

Mitä sä toivot tänä vuonna joululahjaksi? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti